till salu

att det skall vara så satans svårt att sälja in sig??? Ahhhhhh, jag fårr totalt hjärnsläpp när jag skall sitta med ansökningshandlingarna, vad kan jag, vad är jag bra på? Hur skal jag forulera det???
och jag är fortfarande apsur på arbetsförmedlaren som gjorde sitt bästa för att platta till mig. Tycker dessutom att hon borde inse att jag inte har lust att snacka länge med henne när hon hör hur jag försöker hindra dottern från att löpa amok o riva affären? men hon malde på... bored, så här i efterhand sagt åt henne att skicka uppgifterna och så fick vi diskutera mer sedan för jag var lite upptagen just nu, tack, tack... Hade det gällt ett jobb hade jag ju bett att få ringa upp... nåja, borde inte lägga energi på att älta det... det har dykt upp tre tjänster att söka varav två är rimliga för min del, ingen av dem ligger ute på af ännu.  måste skriva ansökningar emen det är ju så SVÅRT.

Har faktiskt scrappat en del i veckan, tre LOs inklusive den jag limmade ihop på pysselträffen. Skönt att faktiskt få nått gjort o inte bara tänka att man skall göra. Om hundra år eller så så kanske jag skulle fota dem med?

Om jag är duktig med ansökningshandlingarna kandske jag  kan hinna sitta en stund innan dottern skall hämtas. Har fatastiskta foton från när hon målade sig och halva rummet med fingerfärg förutom det som fastnade på pappret där det skulle vara.
och veckans okfemma gör mig vansinnig. Jag vete sjutton om jag ens läst några samtidsromaner? Det måste jag ju ha gjort??? Kommer på två stycken ch kan jag inte kläcka fler så får et bli en väldigt förkrympt bokfemma...


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad jobbigt det med arbetsförmedlingen låter! :S

Vad kul att du har fått tid att scrappa lite grann!

Snart är det mässa!! :P

2008-03-13 @ 23:28:08
URL: http://lindaspysselblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0