vad borde man läsa nu då?

Det anses väl typiskt kvinnligt att ha garderoben full med kläder men inget att ta på sig? Mitt problem är snarare att jag har huset fullt med böcker men inget att läsa.... Bokhyllorna bågnar o jag har två stora kassar med böcker på sommarlån från biblioteket men ändå... inget känns riktigt rätt just nu...
Jag har plöjt igenom "svinalängorna", "fördjupade studier i kaosfysik" den senaste veckan men nu vet jag inte vad jag skall läsa. Mest sugen är jag på en ny del i Mary Russel-serien eller i en i women of the otherworld-serien... men då är det lilla problemet att alla utgivna delar har jag redan läst så det blir till att vänta...  kan man få lite tips så länge?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0