sambos på försök

Mina undulatdamer har ju suttit själva länge på varsitt håll, därför har jag gjort precis som man inte skall göra o fuskat med karantänstiden. har haft dem i samma rum ett tag nu o efter den första chocken av att de hörde en annan, riktigt livs levande fågel så  har de varit nyfikna på varandra. O har inte vågat sig ur buren förut men T har flugit några varv o suttit på taket hos O för att kolla in henne. Idag har O vågar sig upp på taket men nästa gång jag tittade till dem (O tycker att jag är läskig så är jag där så törs hon inget) så hade T flyttat in till O o bägge damerna satt i samma bur. De verkade både nöjda, förvånade o generade... har gett T en chans att flyga hem för natten om hon nu vill det men det verkar ju som de kommer öerens iaf. Får hoppas att det håller i sig.
De var rörande överens om att kameran var tokläskig iaf...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nämen såååå söta dina två undisar var:) gillar de fåglarna mkt och jag hade ett gäng men de blev sjuka av vildfåglar ute och de flesta fick jag avliva;( nackdelen med utevoljär men så är det.



Tänk va kul om du får bebisar sen då..



Kram

2008-12-09 @ 15:40:40
URL: http://batslycke.blogspot
Postat av: Sonja

Vad fina dom är, så skönt att de verkar fungera tillsammans.

2008-12-13 @ 19:31:39
URL: http://sonjac.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0