mitt ungdomligaste jag?

Det måste ju vara mitt ungdomligaste jag som visar sig när jag shoppar på den där lilla systembutiken??? För varje gång jag varit där iår har jag fått visa leg när jag betalar. Efter som jag närmar mig 35 men stormsteg är det nog bara att ta det som en komplimang? Undra just hur frekvent jag måste besöka dem för att de skall LÄRA sig att jag har åldern inne?
Efter kattpassningsrunda, systembolag o svettig matshopping var det fantastiskt att komma hem o slänga sig i en inte alltför iskall pool. S o M hade kommit på besök för poolplask o grillning. De donerade en luftmadrass till samlingen av flytleksaker så nu kan man kajka runt utan att försöka blansera på en labil krokodil med pyspunka.
O barnet har simmat idag, nån slags kattsim men det skulle säkert hålla henne flytande om hon fick öva lite mer.duktig tös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0