schlagerbaksmälla

jaha... slovenien vann... var väl en hyfsad ballad men rätt tråkig... klart bättre val än foliepaketet som kom tvåa... jag hejjar fortfarande envist på den åmande greken (vilket låter som en krog?) men det löjligaste är nog tidningarnas tjat om att "the ark borde ha vunnit" eh! Varför då? Det är inte en särskillt stark låt o Salos framträdande igår var blekt... Jag gnolar lika gärna på glocalnets reklamdänga (som låter som en typisk galenskaparlåt)
Nästa år lovar jag att strunta i alltihopa om de envisas med att sätta en kommentator som tror att han är med i nån tyckarpanel.. VEMS idé var det att ge det jobbet till Luuk? Har inte tillhört hans fan-club innan och lär inte söka mig till den nu heller...

Har sökt ett jobb idag minsan, tycker att jag borde få gå på intervju för det åtminstone... får väl se om de tilltänkta arbetsgivarna delar den bedömningen... Måste säga att jag inte gillar de här sök via nätet forulären... Jag har tillbringat många timmar med att få till ett snyggt CV och sedan får jag ändå göra om allt jobb. Nackdelen om jag skulle få det är väl att då blir det plötsligt väldigt bråttom att skaka fram en dagisplats (eller förskoleplats heter det väl).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0