missa mässa

Den här helgen är det scrap- och stämpelmässa ute på hisingen. Tjatade lite på sambon om den så att när jag slutade tjata fick jag gå på Panduro nästan utan övervakning. Fast just den pandurobutiken kändes rätt utplockad. Lyckades ändå komma därifrån med filtblommor, falsben, embossingpulver och några dekos som kändes absolut nödvändiga. Hoppas bara på lite tid att sitta med det i helgen.
Ville egentligen ha lite snygga svartvitmönstrade papper men hittade inget, tur att det finns näthandlar!
Dessutom fick jag gå en sväng på HM och köpte kläder till barnet. H är nu ägare till sitt första regnställ, två sommarklänningar och en kjol som hon nog inte växer i förrän i höst?
Hade nog varit billigare att låta mig gå på mässan?
Fast det är en ny mässa nästa månadsskifte, då inne på svenska mässan. Fast jag har nog inga pengar kvar i min pysselbudget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0