köpa saker...

Känner mig shoppingnödig men försöker bekämpa det. Just nu behöver jag snarare röja ur lite men det känns inte lika lockande. Funderar på att ta en liten runda och kika efter nya byxor till H. Hon befinner sig inått ingemansland mellan två storlekar nu. Den ena åker upp och blir vadlånga och nästa hänger runt fötterna så hon trasslar in sig Attans vad hon växer egentligen.
Nu skall jag surfa runt på lite nätbutiker, skall bara kolla lite... bara titta - jag lovar! kanske lägga lite i varukorgen bara för att känna efter hurdet känns... Inte gå hela vägen och klicka på "köp". Speciellt inte i den amerikanska webb-butiken med femtielvatusen papper och en massa roliga dekorationer.
Om vi inte är så lungsjuka imorgon kan vi åka och kika på soffa, vill ha en soffa som man kan ligga bekvämt i.
Se där, massa presumtiv shopping...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0