som en kork..

blev hurtig och gick till simhallen igår... För det första höll jag på att frysa ihjäl på vägen eftersom det blåste isande vindar... Sedan var det lite läskigt att simma eftersom tyngdpunkten flyttat sig rätt rejält mot vad jag var van vid och det gick inte att simma så länge eftersom det började kännas obehagligt på gränsen till ont efter knappa tvåhundra meter... Så var det med den motionen... Bastun blev heller ingen hit eftersom jag hade för ont i ryggen för att kunna ligga ner och koppla av. Inte riktigt vad jag tänkt mig men jag skall göra ett nytt försök om ett tag och se om det funkar bättre då eller om jag skall ge upp projektet. Lyckades i alla fall knö in både mig och magen i en baddräkt utan att den sprack... Men det kändes inte så vackert att visa upp sig igår, speciellt inte med låren sönderrivna eftersom katten råkat använda klorna när han försöker ligga i knät vid datorn. Ofrivillig akupunktur kallar jag det för. ser för djävligt ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0