pissväder

När jag var ute och gick förut så blåste det genom märg och ben och nu håller ett envist duggregn på att få snön att sjunka ihop i ledsna små högar... Riktigt trist ute så jag tror jag håller mig inne resten av dagen
Har iaf fått bekräftat att mina järnvärden är låga nu, så här segt är inte normalt att vara när man är ledig (elle nåja, inte har ett jobb att sköta)
Har iaf fått skicka iväg alla arbetsgivarintygen till a-kassan så får vi se om de är nöjda eller om jag missat något litet papper de inte kan leva utan.... Känner mig som en sann pappersjonglör... Bläh! I övrigt tänker jag nog inte vara mer aktiv idag än att jag vattnar alla krukväxterna. Det känns duktigt nog *s*

Kommentarer
Postat av: Ylva

Ska vi starta ett pappersföretag tillsammans? Jag kopierade anställningsavtal och fyllde i papper för att skicka in till A-kassan och när allt var klart såg jag att jag skulle skicka dem till Alfakassan. Varför det? Jag är ju med i AEA. Blev trött och skickade brevet ändå så kanske de slutar kräva mig på uppgifter.

2006-01-10 @ 15:09:33
URL: http://yfronten.blogg.se
Postat av: Maria

Jag kan skicka in dina papper till a-kassan ihop med mina så borde de väl få en pappersbunt som de är nöjda med?

2006-01-10 @ 23:10:45
Postat av: Ylva

Vi kan skicka in alla våra anställningar. Med mina 23 i kommunen borde de hålla käften och inte be om flera papper förrän 2096.

2006-01-13 @ 13:10:53
URL: http://yfronten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0