vem behöver pussel

...när man kan shoppa på IKEA? Jag har gått första ronden med att sätta ihop kombinationen skötbord/byrå. Efter att ha brutit mig in i kartongen och sorterat upp delarna någorlunda samt börjat med de tre första stegen i beskrivningen är jag genomsvettig och har en bebis som skallar min lever. Tror inte att det var den mest ergonomiska arbetsställningen heller. Nu skall jag ha en bloggnings och ryggsträckarpaus som även skall utnyttjas till att lista ut vilka två träbitar som jag skall ha tag i här näst. Har en teori men jag är inte helt säker ännu dessutom måste jag grubbla över vilket håll den bruna sidan skall sitta mot.  Hitlls har jag nog lyckas väda brädbitarna rätt tror jag...
En riktigt aktiv dag detta eftersom jag även har hunnit sätta en massa hoyasticklingar på rotning. Testar en variant där jag sätter flera sticklingar i samma kruka med vitmossa och så ställer allt i en plastback med lock av plastfolie. tanken är att det skall fungera som ett miniväxthus.  Hoppas att det växer så det knakar eftersom det är meningen att jag skall byta bort det mesta mot andra roliga sorter. Tog lite extra när jag var igång. Vet inte riktigt vad jag skall göra av dem men jag får väl börja sälja på tradera eller nått... OM det nu tar sig.
Tvivlar dock på att sambon låter sig imponeras eftersom dagens projekt inte direkt gör hemmet mer prydligt, iaf inte i första läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0