Läshunger

Läser om Åsa Larssons nya bok på DNs hemsida. Plötsligt finns det så mkt jag vill läsa igen och eftersom så mkt av mina tankar snurrat kring graviditet och bebis det senaste året så märker jag plötsligt att de nya böckerna kommer som överraskningar. Förr hade jag stenkoll på om det var ngt på G men det har inte varit lika viktigt nu. Så jag blev förvånad när Gardell skrivit en ny roman och så hade det översätts ännu en av Jeffery Deavers böcker och nu dyker det upp en hel del jag vill läsa, frågan är väl bara hur man skall hinna? Min ”att läsa”lista sväller över alla breddar känns det som. De två böckerna ovan har jag redan hunnit läsa och Guillious nya fick sambon i födelsedagspresent så den skall jag väl också lyckas läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0