förkylt

den här förkylningen gillar mig! Håller sig desperat kvar och visar inga tecken till att ge sig av... är grundligt trött på den och har försökt med vitlök, apelsinjuice, varma bad och nässpray... Nu hostar jag som en lungsotig dessutom och det är jobbigt med magen...
Fick igår höra "men skall du ha barn om två veckor - så där såg jag ju ut när jag var i vecka nio"... Liten mage var det... ingen liten bebis dock -den ligger och tar spjärn och även om jag är mindre än genomsnittet så börjar det bli tungt och träligt att vara gravid. har iaf återfunnit min vetevärmare så jag kan  muta min kinkande korsrygg... Skall börja experimentera med den hyrda TENS-apparaten med men har inte riktigt samlat mod ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0