semester?

Skulle nog behöva lite semester för att hinna ikapp mig själv. Har fortfarande inte letat upp jusstjärnor och adventsstakar. Har en vag aning om vart de kan finnas men idds inte leta just nu. Imorgon skall jag på kurs, på lördag skall jag på akvarieauktion och glöggfest och på söndag skall jag jobba (har bytt till mig den dagen för att kunna vara ledig nästa helg). Gissar att det inte blir så mkt gjort eftersom programmet känns fullt som det är nu... är ledig på måndag men då skall jag på julklappsjakt var det tänkt.. Får sätta Lasse på att rigga adventsstjärnor istället och hoppas att han inte river ner precis alla blommor ut fönstren under jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0