kaos är granne med gud?

Puh, vilken dag!
Har haft en grupp med femåringar, tagit hand om publiken till en barnteaterförsetällning (räknat in dem, släppt in dem, tittat på föreställningen och sedan sagt hej då), haft en BVC-grupp (bäst hitills för de var engagerade och jag börjar få kol på vad jag pratar om (tror jag) och samtidigt har det varit meningen att jag skall ha diskpass. Kan ju säga att det inte var många minuter jag var där...
Ikväll är det först körövning och sedan så skall jag mellanlanda hemma innan jag skall på avtackningsfest för en kollega. Gissa om jag kommer att vara pigg när det är inköpsmöte imorgon klockan åtta? Har för övrigt inte hunnit läsa listan klart så jag får försöka sitta och se engagerad ut iaf. Hann iaf de avdelningar jag har ansvar för så det ger sig nog.
Dessutom blåser det av bara f-n ute, det visslar om fönstren! 
Som sagt... Vilken dag! och den är inte över på länge ännu. Kommer att ha krypavstånd hem från festen ikväll vilken onekligen är praktiskt även när man inte skall dricka något starkare än mjölk. Får be Lasse komma ner med skottkärra och köra hem mig så kan jag sova lite på vägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0