Hos frisören

Det är synd om min sambo ibland... Fast lite självförvållat är det nog, iaf den här gången. Han bad mig klippa honom igår när jag var trött. Klurig som jag var använde jag den kortaste distansen på klippmaskinen över hela håret. Så nu ser han ut som en gangster! Å andra sidan höll jag på att ta ett tag UTAN distansen på alls och hade jag gjort det hade han haft en omvänd mohikanfrisyr nu. Undrar just om de mobbat honom på jobbet idag?
Själv har jag överlevt mitt andra möte med en BVC-grupp som skulle informeras om biblioteket, barns språkutveckling och boktipsas. Lite förvirrat från min sida men jag börjar få en viss koll på vad jag skall säga. Blir väl tredje gången gillt nästa vecka då.
Ser ut att bli en riktig regnskur till kvällen, undra om folk vågar sig ut till bokbussen då? Det var lite blandat i förra veckans ruskväder.

Kommentarer
Postat av: "kollegan"

...förvirrat är bra, irrationellt är ännu bättre.. hehe. Kvällstjänst på fastande hjärna är en riktig höjdare, eller vad sägs? Smög in här o kikar runt lite, mycket intressant.. :)

2005-11-01 @ 16:35:50
URL: http://thenolan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0