Cyckelnyckeln återfunnen

Nu är vittrorna klara med min cykelnyckel, hittade den längst nere i kaoset på handväskans botten. Där har jag inte lagt den ju! Slut på ursäkterna för att inte cykla iaf, om det inte är så att cykellysena är borta nu. Det är fortfarande en hel del prylar på rymmen men jag återfann antensladden till stereon igen, den brukar hinna försvinna någonstans innan jag får kopplat in den så vi får se om jag lyckas den här gången. Fastighetsdeklarationen är på rymmen med vilket är lite sorglit då den skulle vara ifylltd och tillbakaskickad vid det här laget. Hmmmmmmmmmmm...
Mindre än sju veckor kvar till jul. Börjar längta lite efter att pynta och pyssla, inte så långt kvar till man kan hänga upp adventsljusen iaf. Har tjuvstartat på julmust och clementiner men börjat fundera lite på vad vi skall ordnaför julbord den här gången. Vi har bestämt att vi håller oss hemma på jul i år, blir för stressigt att hinna åka någonstans och jag tycker att det är rätt mysigt att bara ta det lungt på jul. Får eventuellt lite gäster men det är inte bestämt ännu. Lite mysigt att planera faktiskt, om några år kanske man kommer att tycka att det är tokstressande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0