Äntligen fredag

Jag är morgonpigg som en amöba och småstel i hela kroppen. Stelheten är väl bara att skylla på afrikanska dansen och samtidigt tacka för  att det inte blev värre träningsvärk. Känns iaf väldigt välbehövligt med fredag idag, kommer att bli en kort dag med, behöver bara jobba till klockan två och sedan får man se om jag orkar vara duktig och pynta på gravarna i eftermiddag.
Skall hämta mina nya glasögon idag, lite smånervöst eftersom man aldrig riktigt vet om man verkligen kommer att gilla dem egentligen. Har sagt till sambon att jag får gå och köpa mig en orange polotröja med rejält stor krage eftersom jag ändå kommer att se ut som Welma i Scooby-Doo när jag matchar mina nya glasögon med min kulturarbetarpage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0