Änglar

Har varit på kurs idag och den var intressant även om det blir lite jobbigt på fredag eftermiddag... Sedan hann jag gå och shoppa lite i väntan på att få sjuss med Lasse hem. Hittade en affär med fantastiskt fina änglar och var tvungen att hejda mig för att inte skaffa en av varje. Några slank allt med hem ändå. Lyckas glömma den samlarmanin mellan varven men så här prs finns det så mkt att välja på så då brukar samlingen växa. Tror inte att jag får plats att packa upp den iår men några skulle man ju kunna ta fram. Borde gå igenom hela och räkna hur många de är nu egentligen. Vet bara att det är två lådor och att jag gjorde en utrensing. Egenligen skall det bara vara änglar som kan stå för sig själva och inte behöver hängas upp men det slinker ju med en och annan som inte fyller kraven. Fast med tanke på hur effektivt jag har stuvat undan adventssakerna så vete sjutton om jag ens hittar änglarna iår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0