morgonseg

Jag undrar när jag skall lära mig hur det hänger ihop? Är man uppe halva natten så BLIR man en väldigt trött person morgonen därpå när klockan ringer... Stackars lilla mig!
När jag gjort den här arbetsdagen är det bara två dagar kvar på vikariatet... jag som tyckte att jag hade en evighetslång anställning när jag började... ;-) Nåja, lär iaf ha lite jobb med att sortera upp pappershögarna så att det går att lämna tillbaka rumet i ett presentabelt skick.. Undrar vad det mer är jag måste knyta ihop för att kunna lämna över utan att skämmas? Trpr inte det är så många lösa trådar kvar, bara att par boklådor att plocka ihop. Dä känns det verkligen som jag slutar där jag började .
Känns som jag håller på att bli förkyld. Det har jag ingen lust med alls!! Behöver inte någon som bor i min hals, räcker så bra med en ailien i magen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0