måndag fast tisdag...

Klar måndagskänsla idag när man skulle kravla sig iväg till jobbet. Skönt däremot att det är tisdag så veckan blir lite kortare, helgen tog slut för fort känns det som. Visserligen var vi och tittade iaffärer igår så man får skylla sig själv att man är knäckt.... Höll på att bli överkörd av en man utanför elgiganten som (stående på övergångsställe, om än med sliten och flagig färg) först backade och sedan börjar köra frammåt - uppenbarligen utan att kolla frammåt först. Han får väl ställa sig och biljucka någon annan stans istället? Blev så arg så jag var tvungen att tröstshoppa sedan. Dock inte på elgiganten..
Så idag gör det lite ont i plånboken... men jag är glad iaf!
Skulle ju egentligen inte handla men jag gjorde ett bra fynd i en affär och blev köpgalen i en annan plus att vi fick handlat en cd-hylla på IKEA, det köpet har bara krävt två års betänketid så nu får den djävalaremig vara det vi behövde. Var dessutom och tittade runt på soffor men det mesta var antingen fult eller dyrt eller varför inte fula, dyra OCH obekväma? Skall kolla nere hos den lokale möbelhandlaren sedan med, den kedjan verkade ha några tänkvärda alternativ... Frågan är om man behöver en soffa? Tja, jag börjar tröttna på att inte få plats att ligga raklång någon annanstans än i sängen eller på golvet. Nåja, skall bara titta så det är ingen fara ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0