bloggtorka och dagisbacillerna från helvetet...

Måndag eftermiddag förra veckan kände jag mig lite hängig... sen kände jag mig mycket hängig... och på tisdagsmorgonen vacklade jag upp när väckarklockan ringde, kände hus uselt jag mådde o gav upp. Fick bli en kopp the med honung o tillbaka till sängen innan jag orkade kräla ner o lägga mig på soffan. På soffan tillbringade jag sedan nästan resten av veckan. Torsdag hade jag avancerat så pass att jag kunde sitta upp och läsa o inte bara ligga ner o glo apatiskt. Fredag kunde jag röra på mig nästan som en riktig människa men det var först på söndagen som jag började känna mig normal (så gott det nu går)
Måndag tillbaka till jobbet o jag kan säga att jag känner mig efterlängtad. Har varit rätt mkt att göra de här två dagarna o det har inte funnits vidar mkt ork till att blogga.
Ikväll tänker jag gå hem o gå en rond mot tvättkorgen sen får vi se om jag faktiskt har något att skriva om

Kommentarer
Postat av: Åsa

Härligt att du är tillbaka. Både på jobbet och i cyberspace. Du har inte funderat på att ha bebben med dig på jobbet och strunta i föräldraledigheten? Tänk på det! Visst låter det som en toppenidé?

2009-09-08 @ 15:26:14
URL: http://wessand.blogg.se/
Postat av: Sonja

Vad skönt att du kryade på dig så pass fort ändå :D

2009-09-10 @ 21:31:03
URL: http://sonjac.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0