abstinens

Ihhhhhhhhhhh! jag står inte ut, svettig, rastlös och det kliar i kroppen! Hur kunde jag sätta mig i den sitsen frivilligt??
Har lämnat in systemkameran för felsökning och hopperligen reparation (beror lite på prislappen) eftersom den hänger sig i autofokusläge emellanåt och har några andra små hyss för sig. Lämnade den i fredags och har sedan kunnat räkna in många tillfällen när man ju skulle ha fotat (inbillar man sig) men det känns inte lika kul med lilla kompaktkameran. Tur att man har den iaf så att dottern inte går odokumenterad i flera dagar nu när hon kan visa hala två gaddar och bitas effektivare än oskarsligisterna.
Suget blev så häftigt att jag stod inne på mediamarkt och fingrade febrigt på digitala systemkameror från Canon och Nikon med diverse intresant optik på. Börjar undra om det var lite förhastat att köpa minolta även om jag gillar den - kan liksom inte tänka mig att ha prylar med sonymärket istället så det får väl bli "pirat"-optik och blixtar om man skall köpa på sig... Fast det är nog bara ett utslag av abstinensen att jag vill köpa en ny så jag kan fota NU.
Ber en liten bön om att felet skall omfattas av garantin så att jag slipper betala för eländet - annars blir jag bara MER sugen på en annan kamera *S*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0