Storm över landet...

Efter allt som har stått om den fruktansvärda snöstorm som väntade blev jag lite snopen när jag vaknade imorse o det bara kommit lite pudersnö. Himlen såg dock misstänkt grå ut så jag ringde till dagis och sa att stora tjejen stannar hemma idag för jag vill inte riskera att det är full storm när jag skall hämta. H var faktiskt med på det förslaget för iogår var hon jättetrött efter dagis o fortsatte sova när väckarklockan gick igång imorse (hon brukar studsa upp vid första signalen de flesta mornar) så hon behövde nog en liten paus.
Precis när det var dags för dagislämning egentligen tittar jag ut och ser hur snön yr o vinden har friskat i. Kändes väldigt bra att inte behöva släpa ut barnen i det vädret.  Vi får ta det som en mysdag helt enkelt o jag tror att vi hoppar BVC-besöket med, tänker inte ut o köra bil i det här om jag inte måste. Blir långfrukost i soffan till att börja med.. H ser på TV o T kör ett pass i babygymmet o jag skall nog försöka läsa lite... Inte i "hjärtdjur" dock, den har jag gett upp för den här gången. Vackert språk men rätt underlig och inget jag prioriterar när jag har tre snabblån på gång samtidigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0