lördagsnöje

T har varit (är) förkyld igen så natten till fredag fick jag sitta upp o sova med henne i famnen... nu verkar det lite bättre men fortfarande snörvlig... och jag med.
Min bok är helt hopplös dessutom. Läste de tidigare delarna för ett år sedan och med den här delen urartar det totalt. Dåligt skrivna sexscener o upprepnoingar. Gissar att den som skulle korrekturläsa inte heller orkade läsa så noga. Skulle kunna stryka mycket känns det som men jag läser vidare, även om jag hoppar över de hopplösa partierna, för att det finns fortfarande spår av nått slags spännande handling här o där...
Sambon offrade sig och åkte och köpte hö så nu har jag burit in nio balar och imorgon blir det till att städa bilen. Skönt att fåren har mat iaf.
Dessutom har jag sorterat en massa tvätt och hittade min försvunna bilnyckel på köpet... vete sjutton varför vittrorna lämnat den i tvättkorgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0