slitigt

Lilla T har blibvit förkyld, rejält så... blev skrikigare och olyckligare än nånsin i söndags o när hon fick feber dessutom åkte jag in till akuten för en koll.  Klockan var tå på natten o vägen var först oplogad o sedan full med vatten. Ingen ku körning men eftersom det var så få bilar ute kunde man krypköra.  Tog bar två o en hav timme där inne. äkaren konstaterade virus o att hon ändå var hyffsat pigg (efter febernedsättande) så det var bara att åka hem o fortsätta rensa näsan på snor. Fick iaf lite tips och kartecken för att använda alvedon. 
Kan säga att jag behövde en rejäl tupplur efter det.
Nu snorar hon o hostar så jag bir mörkrädd... Fick fiat en äkartid men ungorna ät bra o mellan hostandet andas hon lugnt o fint så jag skule fortsätta ha kol. Nu trycker jag i henne mat så ofta det går o hon har faktiskt orkat smia lite idag så jag hoppas det vänder. Är rejät trött eftersom jag går på helspänn när hon snnörvlar..
H hostar fortfarande... får hoppas att T kommer indrigare undan.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Stackare! Både du och T. Hoppas hon blir frisk snabbt så ni båda får sova och må bra!

2009-12-30 @ 21:04:23
URL: http://wessand.blogg.se/
Postat av: Ylva

Uääh, stackars liten! Vad tyckte du om äggpaketet jag köpt i England då? Krya på er!

2009-12-31 @ 11:41:44
URL: http://yfronten.blogg.se/
Postat av: Lilla Damen

Krya på Er o GottNyttSnorfrittÅr!

2009-12-31 @ 11:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0