Tillbaka i selen...

Så där.. då var semestern oundvikligen över, slut och förbi.... fick mjukstart med en halvdag i måndags och en extra semesterdag igår (dagis hade stängt nämligen) Men idag var det dagis för dotera och jobb heeeeeeeela dagen för mig. Förutom lite obekväm bebisgymnastik har dagen gått bra, hann få undan en hel del som skulle fixas och sedan är det bara imorgon kvar för fredag är jag ledig... Hepp!
Kul att se folk igen o skönt att slippa dimpa ner när kaoset är som störst som jag gjorde förra året.

Appropå kaos tillbringades gårdagen till stor del på IKEA. Dottern toknöjd eftersom hon fick äta köttbullar där och modern rätt nöjd med att shoppa struntsaker o spana på prylar att köpa när köket är färdigfixat. De hade börjat sälja rätt mkt roliga bakgrejor tex... Kom hem med lite fina kartonger så nu skall jag försöka få nått slags ordning i föråden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0