förberedelser..

sakta, sakta börjar jag så smått begripa att det nog BLIR en bebis (om allt fortsätter att gå bra, det är inte alls så självklart för mig som det var förra gången) och med nedräkningen på tio veckor kvar har botendenserna bivit påtåagligare än plötsliga behov av att göra hemgjorda köttbullar och i helgen har jag börjat sortera avlagda kläder. Har fortfarande inte kommit fram till de pyttigaste storlekarna men det är svårt att fatta att H varit SÅ liten... Besökte en av biblioteksfilialerna på jobborten o r¨ånade dem på nyare gravid/föda litteratur. Kändes inte som något nytt under solen men jag inser att det börjar bli dags att verkligen ÖVA andning osv om det skall bli av. Var ju annars en sak jag trodde att jag tänkte göra bättre nu men det är sjuttio dagar kvar om bebisen håller tiden så det är väl till att ta en intensivkurs.
Får tvinga sambon att släpa fram o smörja upp underredet till barnvagnen snart tror jag... och spjälsängen. Vem vet, den här bebisen kanske kommer att använda den mer än fyra timmar sammanlagt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0