varmt

i det här vädret inser man verkligen att man har flyttat till ett ställe med mkt sol, efter ett par dagar kämpar jag för att hitta lite skugga att sitta i. Dock är det ofta rätt blåsigt så hitills har man kunnat undvika värmeslag. Fast jag klagar egentligen inte, det är rätt skönt med värmen ännu men jag har nog fått lite väl mkt solsken de senaste dagarna, får örsöka hålla mig undan det lite så jag inte behöver nå kräftstadiet.
har hunnit pyssla en del med trädgården iaf o livet känns inte fullt så jämngrått som det gjort en period. skulle ju vara bra om det lossnade lite på jobbfronten men jag försöker ta det lugnt o tänka att det kommer..
har hunnit läsa en massa med, skönt! just nu håller jag på  med jens lapidus senaste o det känns som han till stora delar skrivit samma bok än gång till... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0