stackars lilla sjukling...

Fick hämta hem barnet efter fyrtifem minuter på dagis, hon var ledsen och ur form sa fröken som ringde och när jag kom dit låg en liten ynklig o grät på soffan.. Dock piggnade hon på och blev genast två steg friskare bara av att mamma kom. Vi stannade på hemvägen o köpte pitzza att värma i ugnen o så glass. Pitzzan käkades till lunch o nu sover en varm o trött middag i vår säng, känns bra att ha glassen att muta henne med sedan eftersom humöret inte brukar vara det bästa på sjuklingen. Kan inte påstå att min förkylning gör mig vidare munter heller så jag får väl muta mig själv med... o kanske ta o lägga mig o läsa i sängen.

Får hoppas att det går över av några dagars vila.... för både liten o stor snoris...,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0