kulturfyran

Veckans kulturfyran från http://kulturbloggen.com/?p=3726:

1. Är du en hårdrocksfan?

2. Vad betyder Kiss för dig?

3. Kiss spelar på Stadion. Kommer du att gå på någon slags konsert i sommar?

4. Vilken är den bästa konsert du varit på, eller som du minns mest eller som varit viktigast för dig?

1. nej, det kan man inte påstå... Närmaste är väl att jag var ett Europe-fan när det begav sig och hårdare än så blir det sällan för min del.
2.  Det var nått som killarna i klassen kunde tjata om i timmar på mellanstadiet vad jag minns medan jag var kroniskt ointresserad. På senare år har jag kommit fram till att jag gillar en o annan av låtarna.
3. Inget inplanerat i nuläget. 
4. Pinsamt nog har jag mest  en bitter lista över spelningar jag borde varit på har jag insett i efterhand. men eftersom jag inte vill sitta med tre veckors betänketid kan jag ju iaf svara mitt livs första konster med Herreys på Liseberg i kaoset sommarn efter deras vinst i Schlagerspektaklet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0