glass i stora lass

I lördags kom hela familjen iväg till Lejonet o björnen för en glass i sommarvärmen. Det kändes rätt utplockat med smakerna tyckte jag men jag motstod frestelsen att köra på med romrusin som säkert kort o testade irish cream och chilichoklad. det sista var en märklig upplevelse gott men starkt. sambon testade chokladsorbet vilket var rätt lyckat o barnet övergav sin glasskula efter ett parslickar o koncentrerade sig på att tugga i sig rånet. En klart lyckad utflykt o jag siktar på att komma dit minst en gång till iår. fattade inte riktigt om kaffeglassen bara var slut eller inte fanns kvar i sortimentet alls+ hoppas den inte är borttagen för det är en höjdare.
Har inte fått nån glass från Klings ännu men eftersom de börjar sprida sig från mariestadtrakten numer har jag minsan hitat en återförsäljare i krokarna.
Gissa om jag siktar på en glassig sommar? *s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0