min penis och jag?

Fick ett så fint mail idag... slängde det efter at ha läst rubriken men det kanske var orättvist? Han/hon/den/det hade ju faktiskt rätt?
"oh my god, your penis is BELOW awerage size..." - jo, det får man väl hoppas? annars tycker jag att snittlängden för penisar vore lite väl klen. Om nu storleken har betydelse.... Kalla mig traditinalist men jag hävdar fortfarande att där herrarna går ut där går damerna in - sedan är det vväl rätt personligt hur man väljer att använda utrustningen.

Nu skall jag gå och nässpraya mig, har bara snor i skallen nu - förmodligen därför jag skriver sånna djupsinniga inlägg som detta?


Kommentarer
Postat av: Linda

haha jag är så seg i huvudet ibland. jag var tvungen att läsa om herr och dam delen av ditt inlägg 5 gånger innan jag fattade vad du menade. *s*

Men visst är underbart när man får såna mail. Jag får såna flera gånger per vecka, jag antar att jag är rätt manlig av mig. *s*

2008-01-10 @ 10:55:42
URL: http://lindaspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0