ibland undrar jag

...om jag inte borde ha samlat frimärken istället? Då behöver man inte slita med fiskjakt, vattenslangar o trilskande pumpar... Nu har vi iaf rivit 160 L karet, burit upp det i vardagsrummet och startat om det. Elva igår hade temperaturen jobbat sig upp tillräckligt för att jag skulle våga släppa tillbaka fisken där. Nu är det fortfarande rätt disigt men jag ser fiskarna snoka omkring för att kolla läget.
Idag måste jag fixa iordning 300 L, borde varit igång för lääääääääääänge sedan.
Sedan borde hoyorna gås igenom... och det är i de här lägena jag börjar fundera över varför jag inte slog in på en hoby som gick att stuva undan lätt när man inte känner för den.... Fast det har jag ju i scrapbookingen... så egentligen borde jag fundera över varför jag inte kan hålla mig till en hobby utan måste skaffa nya manier hela tiden *s*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0