fel shopping... eller egentligen inte

Första vardagen på nya året släpade jag genast ut sambo och barn i afärer. Först åkte vi till en affär där jag fick klämma på kameror igen, det är bra att inse... jag VILL ha en nikon D80! Får väl se om den finns kvar när jag tycker mig ha råd att köpa en. Istället åkte vi och köpte motorsåg... hade ju tänkt köp skyddsbyxor och stövlar till sambon i julklapp men kom aldrig ut till någon sådan affär på grund av magsjukeveckan. (bläh!). Nu är det iaf inköpt både skyddskläder och såg och imorgon skall jag dirigera sambon så han får pröva den genom att såga ner diverse små träd som jag har blängt på ett tag men inte orkat såga i med handsåg. Hotade att jag skulle blogga att han skule somna med den i soffan men, men... han är nöjd med sin nya leksak iaf.  Sedan fick jag åka till akvarieaffär och spana på fisk. Skall inte köpa några nya innan akarieomflyttningen är klar men jag kan ju få drömma och planera. Nu ver jag ungefär vad jag vill ha -tror jag. Blev några akvarieväxter med hem däremot.
Sedan köpte vi sushi som kompensation för att jag inte fått köpa nått roligare än en motorsåg (*s*) så nu är jag proppmätt och mkt nöjd!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad för akvarieomflyttningen är det som du planerar för? Känns som att jag har missat massor! :P

Jag tycker att kameran låter som en bra idée!

Kram!

2008-01-04 @ 16:29:25
URL: http://lindaspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0