Vårligt

Idag var det frost ute och fyra minusgrader när jag körde barnet till dagis, men nu strålar solen och fåglarna sjunger. I helgen hittade jag de här i rabatten

image10

och medan jag fotade pågick det här

image11

gissa om sandlådebilderna skall scrappas?


Det var inget kul att lämna idag, barnet skrynklade ihop lilla ansiktet till en ledsen min (ingen gråt) och det sved hårt i mammahjärtat att stålsätta sig och gå. Jag vill ju bara ta med henne hem i det läget och säga att vi struntar i det. Suck! Verkar iaf ha gått bra för de har inte ringt mig. Imorrgon är det iaf dagisledigt så då slipper vi det traumat...

Kommentarer
Postat av: Ylva

Är det någon som har lärt sig att lägga in mastodontstora bilder på bloggen?...

2008-02-14 @ 12:47:14
Postat av: Maria

ha, det där är små delar av orginalbilderna.
skall se om jag kan tömma moblblderna med

2008-02-14 @ 18:00:19
Postat av: Linda

Vilka härliga bilder!! :D Man får verkligen vårkänsla av dem!

2008-02-14 @ 22:06:59
URL: http://lindaspysselblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0