pestjul?

Natten till igår bökade barnet runt i mängder o gnydde - samt blev varm som en kamin. Så förmiddagen satt jag med en ledsen tös i knät. det enda hon ville göra var att sitta i knät eller möjligtvis äta isglass. Sen somnade hon på pappas mage o de vilade middag i soffan medan jag panikfixade julkorten.... Efter en aledon ände det o idag erkar hon hyfsat pigg, men snorig o gnällig. erkar inte ara attkoppor iaf?
Natten till idag kände jag mig lite hängig.. o frös... o fortsatte frysa fast jag roffade åt mig ett gästtäcke o hade dubbla. tog tempen imorse o hade 39 grader... Det ar inte riktigt nu jag tänkt mig att däcka. Har iaf ringt runt o sagt att gästerna får hitta på annat på jul än att komma hit o fika. Snopet men det här vill man inte dela med sig av. Med hjälp a aledon har jag lyckas städa lite så vi skall få plats med julgranen iaf. Men jag snyter mig i parti o minut o hostar ännu lungsjukare än förut.
sambon hostar rätt bra han med men kravlade sig ut för att köpa julklappar o det sista med julmaten. Är äl hans tur att ara febrig inatt då. Tror att det kommer att bli ett mkt stillsamt firande iår men dottern är nog nöjd så länge som hon får "ket".

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får nog göra något åt ditt tangentbord. Bokstaven v verkar springa och gömma sig lite då och då...

2008-12-23 @ 15:30:17
Postat av: Alina

Ha en bra dag! :)

2008-12-23 @ 15:32:09
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anna

Ajaj, hoppas du snart kryar på dig (och tangentbordet). I vår bygd går det influensa, så det är väl bara en tidsfråga innan man faller offer för den! Ha annars en god fortsättning på julen!

2008-12-25 @ 17:18:58
URL: http://www.minigrisen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0