Jävla John

jag tror inte att jag tillhör målgruppen för Eva Dozzis roman..  skulle SÅ gärna vilja veta vad min mamma hade tyckt om den, hon som var med när Beatles skapade hyseri bland tonnårshjärtana... Själ tycker jag att idén med att använda John Lennon som huudrollsinnehaare blir mest spekulativt.  Tycker att det är ännu en roman om en kinna som offrar allt för en man som envisas med att vara en groda  och uppföra sig allt annat än drömprinslikt. Stundtals glimmrar det till men jag är i grunden inte särskillt svag för "förspilda kvinnoliv"genren om de inte ens innehåller en gnutta revanch.  Tycker att handlingen o personerna blir lite väl platta o suddiga för att jag skall engagera mig rätt igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0