bättre o bättre dag för dag...

eller iaf lite friskare än den ynkliga, febriga snorhög som jag firade jul som.
Funderar på att orka iväg o kolla lite rea snart. Skulle vilja  ha ny dator för den här börjar bli gammal o trött förutom att tangentbordet faller isär.
Har suttit o kikat på blocket. Hittade en kattunge som var så otroligt lika kattan jag hade som tonåring. tyärr hade någon hunnit före o jag hoppas bara att den katten slipper bli en a alla dem som dyker upp igen när ägarna bliit "allergiska", hittat nått roligare djur eller helt enkelt bara tröttnat på att kattungen inte är lika söt längre. Blir riktigt deprimerad o av alla läsa annonser där.
Jag har iaf bestämt mig för att dfen här gången skall JAG själv välja vilken katt jag vill ha, vill ha rätt speciella färger dessutom men å andra sidan et jag ju hur det blir. Första kullen kattungar o man vill ta med ALLA hem.



Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej och god fortsättning:)



Tittade just på djur=blocket och se tänk va folk har fått allergi när hundar är just i den åldern runt 8 mån då de är lite jobbiga och önskar dem ett stadigt o tryggt hem;( ohhhh va arg jag blir och alla dessa kattungar....usch

Sen kan man inte vara samariten som min man säger att ta hand om alla djur som behöver men man vill sååå gärna ju.

Ha det gott

2008-12-28 @ 14:41:41
URL: http://batslycke.blogspot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0