tröstshopping?

Har varit på blomsteraffärernas två stora kedjor idag o bränt pengar, visserligen mest på  tråksaker som jordsäckar o gödning men tre st Paulior med "fräkniga" blad fick följa med hem och så två magnolior. En stjärnmagnolia o en praktmagnolia. Kanske i tidigaste laget att plantera dem nu men jag kan väl för sjutton inte hålla mig? Ett par reapelargoner slank ner med men jag vet inte om det var bra eller dåligt förrän de behagar blomma om så jag ser vad det är för skit jag köpt...
Följde upp med att låna en rejäl laddning böcker, jag VILL ju läsa så då får jag ju försöka ha lite hemma. Min förra långa period som arbetslös ägnade jag ju utan ånger åt att läsa romaner större delen av dagen. det handlar ju om fortbildning o nu behöver jag ju verkligen läsa ikapp mig för jag har nog tappat greppet o kollen lite på de senaste åren... men nu fick jag iaf med mig "hennes mjukaste röst" och den ser jag fram emot plus att jag linte lånade mer än en deckare. Måste ju för sjutton försöka variera mig lite?
Annars läste jag Gainmans "amerikanska gudar" nu bara för att inse att jag HAR ju redan läst den? Fast det gjorde inte så mycket, den var värd att läsas om även om det kanske var lite snopet...
Måste komma ihåg att ladda över bilderna från kameran med, kycklingarna har växt o lillmonstret har gjort märkliga saker som gör sig på bild. Å idag har jag shoppat duktigt, hängt tvätt (o kommit ihåg at plocka in den), kört diskmaskinen, planterat magnolior o hjälpt till med ankgårdsbygge. Har minsan varit duktig. heja mig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jajamen, heja heja! Det är lätt att spendera för mkt pengar hos floristerna. Ha en härlig lördagskväll.

2008-04-26 @ 21:34:11
URL: http://www.minigrisen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0