suck...

regeringens djävla regler för att hindra folk från att jobba. Inte fan kan jag jaga timvick om det leder till att jag kommer att förlora a-kassan i förtid... nepp, det är lika bäst att stanna hemma o rulla tummarna i väntan  på ett hltidsjobb... sicken tur att jag kan välja o vraka helt fritt.. *ironi* Hur sjutton skall man orka hålla humöret uppe när man strafas om man vill jobba o belönas om man ger upp?

Vet inte riktigt hur jag skall orka se frammåt nu, har varit väl mkt negativt sista månaden o tanken på en ännu hopplösare jobbsituation gör mig matt. Jag är ledsen in i  märgen just nu.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag lider verkligen med dig, jag förstår inte heller varför de inte kan främja dem som vill ha jobb istället för att hindra dem.

2008-04-12 @ 11:13:24
URL: http://lindaspysselblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0