shoppingabstinens

gahhh!
surfar runt på näthandlar för kläder, böcker och pyssel.
Jag har inte råd att shoppa nu... inte tid att pyssla heller egentligen o isf borde jag göra nått med det material jag redan har. Idag har jag gjort två LOs... på nio månader. Inte så produktivt direkt. Rätt många idéer som gror men tid ork o inspiration tycks aldrig infinna sig samtidigt. Chansen för att få något gjort ökar kanske nu när inte allt ligger nedpackat längre...
Å så vill jag åka till Ullared! Det är nästan försvarbart i teorin. Behöver bunkra vinterkläder åt hela familjen... men den här måndaen är det alldeles för mycket räkningar. Brrrrrrrr (ryser bara jag tänker på det).
Om jag får jobb o börjar tjäna lite pengar (med betoning på lite för bibliotekarie är ingen större hit lönemässigt) blir det nog skillnad. Inblillar mig att jag inte skall hinna slösa så mkt då - fast å andra sidan så finns ju webbshoppar för det mesta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0