segt

Vi lyckades sova till halv elva... om man kunde sätta blöja på hunden kunde vi fortsatt sova tills nu? H vill inte äta, bara snutta, sova och klänga - gissa vems tur det är att bli förkyld? Själv mår jag lite bättre idag men känner mig inte mogen för några större doser frisk luft. Hoppas att läget är bättre på söndag då jag planerat att gå på hoyaträff. Då träffar man inte bara hoyor utan även andra hoyaiter och pratar om sin mani. Som ett AA möte där ingen är beredd att bryta sitt beroende utan tvärt om vill ha mer. Det är iaf så jag tänker mig det - har aldrig varit på något innan .*s* Skulle ju vara kul att få ansikten till folk man pratat mkt med på nätet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0