Hoya,hoya!

Nu har jag varit på hoyaträff! Himla trevligt att få ansikten på folk man snackat med på nätet och kul att få gagga på om hoyor utan att folk börjar sucka och titta efter utgången. Rena julafton med sticklings byten och försäljning dessutom. Skulle ju bara kika lite förutom hämta upp två sticklingar som jag förbokat men på nått konstigt sätt kom jag hem med tio olika sticklingar plus två back-up sticklingar av Serpens . De räknas inte för den har jag även om den nätt och jämt klarat vintern. Jag hade ju med mig tre sticklingar för att byta bort så jag kan ju inte påstå att jag lugnat ner mig. Däremot kände jag att suget vaknade rejält. Vill ha MER! Nu genast!
Fast jag börjar med att gå igenom mina vuxna plantor och se hur de mår efter vintern. Några där som behöver planteras om misstänker jag. Hittade ett rejält rottrassel unde H Minibelles kruka iaf. Så har jag ju bokat några sticklingar till plus att jag hoppas komma iväg till blomsterlandets hoyautställning. Kan ju bli en del iår med - men skvallra inte för sambon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0