festivalförberedelser

Ha! Jag hade rätt, Lustans lakejer är jokrar i deltävlingen på lördag. Det blir genast lite intressantare. Trots att jag kallade dem föredettingar gillar jag det de gjort. Är väl bara sur för att jag i vanlig ordning inte hittar de bra banden och artisterna föränn de lägger av och inte gör fler skivor. LL kom ju med "åkersberga" för några år och då var jag äntligen gammal nog att uppskatta dem *S*
The ark skall tydligen vara med också... Kan bli en bra kväll - bara det inte visar sig att arola är med så är jag nöjd. Det är emot mina principer att betala för att se henne...
Får väl köra intensiv koffeindoping på fredag em bara för jag kommer att vara utpumpad. Industrierna låter som om man bodde ovanpå en tvättstuga i ett hyreshus och det när jag redan har svårt att koppla av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0