det gäller att hålla sig fisk!

brukar ofta skriva "fisk" istället för "fick", vet inte om det är en akvaristbetonad åkoma eller bara allmänt tangentsnubbel. I veckan berättade jag för en i mitt mailharem ;-) att jag skulle på glögg- och akvarieträff hos en av sveriges största akvariegurus om jag bara höll mig frisk... fast men hans mailsvar insåg jag att jag råkat skriva fisk där med... passande! Skall bli trevligt även om jag känner mig rätt seg nu.
Barnet och jag kravlade upp ihop med sambon imorse och åt lite lussefrukost, mkt mer firande blir det inte i år... vi tittade ett tag på SVTs lussemorgon via deras hemsida men barnet fick nog aav körsång och stängde resolut av datorn (on/off knappen lyser ju så fint och lockande). vi bakade iaf lussekatter igår men pepparkaksdegen får nog ligga och skämmas lite till.
Sedan har vi gjort undan en del småplock och försökt få undan kartonger som jag skyfflat fam o tillbaka åtskilliga gånger. dessutom har vi varit och köpt halva mataffären känns det som...

Längtar efter att sätta mig o scrappa nu, har iaf fått igång färgskrivaren o skriit ut några bilder som jag gått o grunnat på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0