fobiterapi?

Kunde också kallas fika med bebisar... Jag vet fortfarande inte riktigt vad man tar sig till med pyttebebisar men idag har jag haft två mörkhåriga små gossar i famnen. Det gick alldeles utmärkt speciellt som den ene mest sov och öppnade ett öga på sin höjd. Kan man få beställa en lugn bebis?
Efteråt så blev det en sväng för att titta på skötdynor och jag skaffade raskt en med barbaskön på, förmodligen totalt onödigt dyrt men det kan säkert muntra upp blöjbytena något.
Nu är jag totalt färdig iaf, även om jag inte gjort så mkt under dagen... Men bebisen är pigg och håller på att böka för att få mer plats (eller det är iaf min gissning på vad den sysslar med). Skulle tippa på att magmåttet kommer att ha ökat till nästa besök hos BM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0