stolt mor

Är en tämligen stolt mamma, trodde nog inte att jag skulle trivas så bra med att såsa runt hemma med min bebis. Lite frustrerande med sömnbristen men det är ju självförvållat till viss del eftersom jag gör andra saker, typ fastna vid datorn, när hon sover istället för att försöka ta igen lite sömn själv.
BVC besök idag. Hon växer så det knakar! 3870 g 55cm.Är riktigt vaken och med nuförtiden. Kan fästa blicken och hänga med – iaf om hon finner det värt mödan. Har fått några leenden idag, bla på BVC så jag har vittne på att det var leende och inte bara magknip. Sambon är avundsjuk och har kämpat för att få se själv men hon har inte varit på humör för att göra om bravaden (föreställ er två vuxna som fjäskar en timme för att få en måttligt imponerad bebis att le?)

Väldigt kul iaf att hon inte bara är ett paket som skall matas, bytas på och hållas nöjd. Satte henne i bärsjalen igår för att kunna göra sånt som att plocka ur diskmaskinen men damen ville inte stoppas ner helt utan huvudet stack upp och var visserligen tämligen vingligt men envist bestämt på att hålla koll på vad som hände. Såg nog rätt kul ut. Så jag fick ändå göra allt med en hand för att kunna stödja henne, kaxigt för en som firar sin enmånadsdag imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0