stinker!

Kom hem från födelsedagsfirande igår och när vi satt och drack kvällste kände jag en mysko lukt. Tung och söt oåt det ruttna hållet. Orkade inte leta efter källan då men började städa i panik idag tills det slog mig; hoyorna! Har haft en svällande knopp på min H Vittelina och nu kollade jag den. Jo minsan - utslagen, vacker och stinkande! (nästan en beskrivning av ens glade dagar som student?). Skall fota blomman ordentligt men sedan tror jag att saxen åker fram för jag vill inte fundera på vad katten dragit in som blivit liggande och gosa till sig...  Kunde kanske vara trivligt som omäxling till att hela världen luktar sur mjölk men jag föredrar nog yogurtlukten ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0