Mammalycka

Det är rätt kul att vara morsa... fast kanske inte när hon vill äta en gång i timmen (känns det som iaf) och vaknar av magont på natten. När hon ligger och gnyr och sprakar för att magen bråkar kan ju inte jag sova heller så det blir tidiga mornar och sena kvällar, idag somnade både hon och jag under bilresan. et var sambon som körde får jag väl tillägga för att det inte skall låta för illa.
Hon kan lysa som en liten sol när hon blir riktigt glad nu, finns några saker som hon tycker är vansinnigt underhållande och dem kör man i repris gång på gång för att få se det underbara leendet. Smälter är vad man gör... och så "pratar" hon av bara den nu. Verkar nästan vara nya ljud varje dag och hon drägllar och prtar så det bubblar ur munnen. Gulligt med en liten rabiesbebis!
Fast dj-lar vad envis hon är! När hon låg på mage imorse kämpade hon för att få upp benen under sig men då orkade hon inte hålla upp framändan så hon landade på näsan... på så sätt kan hon "ploga" sig fram en liten bit och på rygg så ligger hon och vrider sig i smyg. Blir jättearg efter ett tag när hon inte får ordning på alla hörn av sig. Har en känsla att jag kommer att få springa mkt efter den damen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0