Läckberg

Jag har börjat tröttna lite på flera av de här nya, hussade deckarförfattarna... Fattar inte varför Camilla Läckberg har blivit så poppis. Jag tyckte ju att redan den första boken "isprinsessan" var tafflig och ÄNDÅ har jag läst de två andra. Måste vara någon form av masspsykos?
eller är det bara jag som är grinig? Har svårt att hitta något att läsa nu som jag gillar, är liksom inte på humör för något känns det som... Skall läsa Reginald Hills nya tänkte jag. Lyssnade på honom på bokmässan och det var kul att höra lite bakomsnack - speciellt om de böcker som inte översatts till svenska men just på den här nya tar det emot. Har läst första kapitlet och är inte så sugen på att fortsätta. Blir så besviken när favoriterna inte lockar.
Annars är ju arbetslösheten ofta ett gyllene tillfälle att iaf hålla sig uppdaterad på bokflodens utbud. men just nu är det inte rolilgt..

Kommentarer
Postat av: Helen

Aha, en till som inte heller fattat Läckbergs storhet! Jag trodde det bara var jag... Taffligt som sagt.

2006-01-10 @ 20:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0